3.10.2018, 17:00
Нові правила придбання, бронювання та повернення квитків
Нові правила придбання, бронювання та повернення квитків
Шановні глядачі!
 
З 8 жовтня набувають чинності нові правила придбання, бронювання та повернення квитків.
До вашої уваги - витяг із публічного договору-оферти «Про реалізацію, бронювання, повернення квитків та надання послуг сайтом Театру»:
 
1. Купуючи квиток на заходи Театру, Глядач погоджується з даними Правилами та Правилами відвідування Національної опери України та зобов'язується їх дотримуватись.
 
2. Бронювання квитка є окремою платною послугою, споживається в момент її надання та не входить до складу вартості квитка. Гроші за дану послугу поверненню не підлягають.
 
3. Оформлюючи бронювання в касі Театру, Глядач зобов'язаний надати достовірну та повну інформацію про себе: прізвище, ім’я, електронну адресу, номер телефону.
 
4. Гроші за попередньо продані квитки на вимогу Глядача повертаються Театром не пізніше, ніж за одну годину до початку заходу.
 
5. У всіх випадках повернення квитків, крім випадків, що сталися з ініціативи Театру, комісійний збір (входить до вартості квитка) не повертається.
 
6. Розмір комісійного збору залежить від виду та способу оплати квитка. У разі повернення квитка на бланку оплаченого банківською карткою в касі Театру, розмір комісійного збору складає 12,75% від вартості квитка. У разі повернення квитка на бланку оплаченого готівкою в касі Театру, розмір комісійного збору складає 10% від вартості квитка.
 
7. Повернення коштів здійснюється саме в той спосіб та саме в тій формі, в якій були придбані квитки, а саме: гроші за квитки оплачені карткою — повертаються виключно на картку з якої була здійснена оплата; гроші за квитки оплачені готівкою — повертаються лише готівкою.
 
8. При повернені квитка на бланку придбаного у касі Театру, Покупець зобов'язаний написати письмову заяву встановленого зразка, з пред’явленням документа, що посвідчує особу (паспорта, військового чи студентського квитка, пенсійного посвідчення, посвідчення водія), пред’явити  квиток та фіскальний чек.
 
9. Спотворені квитки, тобто такі, що містять будь-які ознаки редагування тексту чи графічних зображень — поверненню не підлягають.
 
10. При повернені Квитків у разі скасування або зміни дати проведення Заходу, Театр повертає кошти Покупцеві в повному обсязі. Для цього Покупець повинен звернутись до каси Театру та надати оригінал Квитка. Заява на оформлення повернення не потрібна.
 
11. При повернені квитків у разі скасування Заходу, організатором якого не є Театр, гроші повертаються Покупцеві виключно після офіційного дозволу організатора заходу та за погодженням із ним.
 
12. Квитки придбані у третіх осіб, що не є офіційними розповсюджувачами квитків Театру, не дають права на відвідування заходу. Театр не несе відповідальності за дії третіх осіб, що не є офіційними розповсюджувачами квитків Театру але здійснюють перепродаж квитків та/або створюють підроблені квитки.  Підроблені та/або спотворені квитки, тобто такі, що містять обов’язкові для квитка реквізити, але містять ознаки редагування тексту чи графічних елементів квитка, не дають права на відвідування заходу. 
 
Повний текст договору
 
Нові правила почнуть діяти з 8 жовтня 2018 року.
 
Координати квиткового відділу Національної опери України: tickets@opera.com.ua
(044) 235-26-06
(044) 234-03-53