Репертуар
Високий творчий рівень Сілезького філармонічного оркестру відомий у Європі. У липні 2000 року, поряд із Сілезьким філармонічним хором під керуванням Мирослава Яцека Блащика, оркестр виступив для Папи Римського Іоанна Павла II під час святкування 2000-літнього ювілею в Римі. Симфонічний оркестр дав майже 550 концертів в 25 країнах.
Сілезький філармонічний симфонічний оркестр був першим ансамблем, що записав і оприлюднив усі вокально-оркестрові здобутки Кароля Шимановського. Записаний ним диск, що містить твори Джорджа Гершвіна, був визнаний гідним “Golden Record Award”, а запис симфонічних поем Карловича виявився монументальною колекцією цього автора. Пізніше оркестр реалізував записи таких творів, як: Святкова увертюра, Адвент Симфонія № 5 і Великодній гімн Войцеха Кіляра, дві п'єси Олександра Тансмана, а також твори Вітольда Лютославського, Болеслава Шабельського, Хенрика Миколая Гурецького і Євгенія Кнапика.
ХОР НАЦІОНАЛЬНОЇ ОПЕРИ УКРАЇНИ
Творчий шлях хору Національної опери України розпочався 8 листопада 1867 року, коли виставою «Аскольдова могила» О. Верстовського відкрився перший сезон Київської опери, третього постійно-діючого оперного театру в Російській імперії. Хоровий колектив очолювали такі видатні музиканти як І. Альтані, О. Красовська, А. Кавалліні, М. Толстяков, М. Тараканов, В. Колесник.
1972 - 2013 рр. хор Національної опери України очолював народний артист України, лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка, професор Лев Венедиктов, під керівництвом якого хор театру виріс у яскравий творчий колектив, знаний далеко за межами України. Європейська музична критика визнала його одним з кращих оперних хорів світу, про що засвідчують рецензії на гастролі київської опери у Франції, Німеччині, Швейцарії, Голландії, Бразилії та інших країнах.
Хори, втілені Л. Венедиктовим в операх «Тарас Бульба» М. Лисенка, «Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського, «Євгеній Онєгін», «Пікова дама» П. Чайковського, «Борис Годунов», «Хованщина» М. Мусоргського, «Аїда», «Набукко», «Травіата», «Реквієм» Дж. Верді, «Турандот» Дж. Пуччіні, «Кармен» Ж. Бізе, «Катерина Ізмайлова» Д. Шостаковича, «Любов до трьох апельсинів» С. Прокоф’єва та у багатьох інших виставах, позначаються не тільки довершеністю звуковедення, але й монументальністю, динамічністю, глибиною проникнення в авторський задум композитора. Під керівництвом Л. Венедиктова було створено ряд акапельних хорових програм, зокрема, української духовної музики XVIII-ХХ ст. (Ведель, Березовський, Бортнянський, Лисенко, Стеценко).
Зараз у хорі працює понад 100 співаків у різних виконавських групах: перших і других сопрано, перших і других альтів, перших і других тенорів, перших і других басів. До групи хормейстерів-постановників і хормейстерів входять вихованці Л. Венедиктова – В.Згуровський, А. Семенчук. Естафету керівника хору продовжує один із найталановитіших вихованців маестро Венедиктова Богдан Пліш.
Хормейстер-постановник опер «Бояриня» В. Кирейка, «Любовний напій» Г. Доніцетті, «Попелюшка», «Севільський цирульник» Дж. Россіні, «Дон Карлос», «Набукко» Дж. Верді, «Казка про царя Салтана» М.Римського-Корсакова, «Флорія Тоска» Дж. Пуччіні, хорових сцен в балеті «Грек Зорба» М. Теодоракіса.
ДАЛІ ГУЦЕРІЄВА
Лауреат Міжнародного конкурсу віолончелістів імені Сергія Кнушевицького 2012 року.
Далі Гуцерієва – одна із найталановитіших віолончелістів молодого покоління. Музикою займається з шести років, а концертний дебют відбувся у вісім років. Активно співпрацює з відомим віолончелістом і педагогом Давидом Герінгасом і камерним оркестром Литовської філармонії. Як солістка гастролювала у Фінляндії, Ісландії, Чехії, Іспанії, Італії. Молода виконавиця з великим успіхом виступила з концертами із Данським королівським оркестром (маестро Олександр Ведерніков), з Латвійським фестивальним камерним оркестром (диригент Давид Герінгас), із Симфонічним оркестром АУКСО, Польща (диригент Хобарт Ерл).
У нинішньому сезоні Далі Гуцерієва виступить у концертах із Симфонічним оркестром Сілезькой філармонії, Польща (диригент Хобарт Ерл) та Латвійським фестивальним камерним оркестром (диригент Давид Герінгас).
Олександр МЕЛЬНИЧУК
Заслужений артист України.
У 2008 р. закінчив Нацioнальну музичну академію України ім. П.I. Чайковського (клас народного артиста України І. Пономаренка).
З 2006 р. – стажист, а з 2012 р. – соліст Національної опери України імені Т. Г. Шевченка, на сцені якої виконав партії: Скарпіа («Флорія Тоска» Дж. Пуччіні), Ріголетто, Марулло, Жермон, Набукко («Рiголетто», «Травіата», «Набукко» Дж. Вердi), Фіорелло, Офіцер («Севiльський цирульник» Дж. Россiнi), Султан («Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського), Гетьман («Бояриня» В. Кирейка), Євгеній Онєгін у однойменній опері П. Чайковського, Грязной, Гонець («Царева наречена», «Казка про царя Салтана» М. Римського-Корсакова) та інші.
Активно веде концертну діяльність як в Україні, так i за кордоном.
Дмитро ІВАНЧЕНКО
Закінчив Національну музичну академію України ім. П. І. Чайковського (клас народної артистки України Є. Мірошниченко).
Лауреат міжнародного конкурсу «Мистецтво XXI століття» (перша премія).
Працював солістом у Київському театрі оперети, Київському муніципальному академічному театрі опери та балету для дітей та юнацтва, Національній заслуженій капелі бандуристів ім. Г. Майбороди, українському радіо та оперній студії НМАУ. Під час гастролей у Франції з хором «Кредо» співав у прямому ефірі на французькому радіо. У 2015 р. здійснив запис «Всеношної» С. Рахманінова з американським хором Gloria Dei Cantores у місті Орлеан (штат Масачусетс).
З 2012 р. – артист хору, а з 2018 – соліст Національної опери України імені Т.Г. Шевченка, на сцені якої виконав партії: Граф Альмавіва («Севільський цирульник» Дж. Россіні), Ленський («Євгеній Онєгін» П. Чайковського), Альфред, Герцог («Травіата», «Ріголетто» Дж. Верді), Моцарт («Моцарт і Сальєрі» М. Римського-Корсакова), Дон Раміро («Попелюшка» Дж. Россіні). У творчому доробку співака також Партія тенора в Реквіємі Моцарта та Реквіємі Верді, Дев’ятій симфонії Бетховена та інші.