Персони
Перші солісти
БЕТАНКОУРТ Райса
У репертуарі танцівниці партії:
Солоха, Цариця ("Вечори на хуторі біля Диканьки" Є. Станковича)
Марина, Мадам Хортонс ("Грек Зорба" М. Теодоракіса)
Лікеніон ("Дафінс і Хлоя" М. Равеля)
Дама у чорному ("Болеро" М. Равеля)
Мерседес, "Болеро", Іспанка, Вулична танцівниця ("Дон Кіхот" Л. Мінкуса)
Етруський танець ("Спартак" А. Хачатуряна)
Ніза, Гелла ("Майстер і Маргарита" на збірну музику)
Джампе, Індійський танець ("Баядерка" Л. Мінкуса)
Зобеїда ("Шехеразада" М. Римського-Корсакова)
Іспанська лялька ("Лускунчик" П. Чайковського)
Розбійниця («Снігова королева» на збірну музику)
Східний танець ("Юлій Цезар" на муз. О. Респігі)
Вчителька Данте («Данте» на збірну музику) та інші.
Красива, гнучка Райса Бетанкоурт, зовні – саме втілення Сходу, яке стало змішанням слов'янської і кубинської крові, її риси і пластика, як риси легендарної Іди Рубінштейн у свій час, хрестоматійно відтворюють ту особливу чуттєвість, той пряний колорит, який малює наша уяву, коли читаєш «Казки тисячі та однієї ночі». При цьому чудова школа, отримана в Київському хореографічному училищі та від педагогів-балетмейстерів у трупі театру, де найбільш яскравими ролями Райси стали Дама в чорному у «Болеро», Мерседес у «Дон Кіхоті», Ніза - Гелла в «Майстері та Маргариті», Етруський танець у «Спартаку» дозволяє їй, з приголомшуючою видимою легкістю, насолоджуватися технічною стороною партії.