Персони

Basso
КОВНІР Сергій
КОВНІР Сергій
КОВНІР Сергій
  • Філіпп II з опери Дж. Верді "Дон Карлос".
  • КОВНІР Сергій
  • Король Рене з опери П. Чайковського "Іоланта". Іоланта - Т. Калінкіна.
  • Цар Салтан з опери М. Римського-Корсакова "Казка про царя Салтана". Бабариха - Т. Пімінова.
  • Тимур з опери Дж. Пуччіні "Турандот". Калаф - О. Гурець.
  • Сильвестр з опери Г. Майбороди "Ярослав Мудрий".
  • Алідоро з опери Дж. Россіні "Попелюшка".
  • КОВНІР Сергій
Найближчі вистави
10 Червень
16 Червень
01 Липень
Заслужений артист України.
Лауреат конкурсу «Голос України» (Київ, Україна, 2001), Міжнародного музичного конкурсу ім. М.Лисенка (Київ, Україна, 2002, ІІІ премія), Всеукраїнського конкурсу-огляду за програмою «Нові імена України» (2002), Всеросійського конкурсу оперних співаків «Санкт-Петербург» (Росія, 2003, І премія), Міжнародного конкурсу вокалістів ім. Б.Гмирі (Київ, Україна, 2004, І премія та Золота медаль), Всеукраїнського конкурсу молодих виконавців «Юність Дніпра» (Дніпропетровськ, Україна, 2004, ІІ премія), Міжнародного конкурсу оперних співаків Г. Вишневської (Москва, Росія, 2007, ІІІ премія).
Закінчив Національну музичну академію України ім. П.І.Чайковського (2006 р., клас нар. арт. СРСР, проф. Є.С.Мірошниченко). 2002-2003 – соліст Будинку органної музики (Дніпропетровськ), Державного академічного музичного театру для дітей та юнацтва (Київ). З 2003 – соліст Національної опери України.
Партії: Собакін, Малюта Скуратов, цар Салтан («Царева наречена», «Казка про царя Салтана» М.Римського-Корсакова), Пімен («Борис Годунов» М. Мусоргського), Гремін, Зарецький, король Рене («Євгеній Онєгін», «Іоланта», П.Чайковського), Старий циган («Алєко» С.Рахманінова), дон Базіліо («Севільський цирульник» Дж.Россіні), Тимур, Бонза, Анджелотті («Турандот», «Мадам Баттерфлай», «Флорія Тоска» Дж. Пуччіні), Спарафучіле, Фараон, Банко, Феррандо, Філіпп II, Захарія («Ріголетто», «Аїда», «Макбет», «Трубадур», «Дон Карлос», «Набукко» Дж.Верді), Вагнер («Фауст» Ш. Гуно), Альвізе («Джоконда» А. Понкіеллі), Оровезе («Норма» В. Белліні), Раймондо («Лючія ді Ламмермур» Г. Доніцетті), Командор («Дон Жуан» В. А. Моцарта), партії баса: симфонія № 14 Д. Шостаковича, Реквієм Дж. Верді, Реквієм В. А. Моцарта.
Співав сольні концерти у Будинку органної музики (Дніпропетровськ), Андріївській церкві (Київ). Брав участь у Міжнародному фестивалі ім. Л. Собінова (Саратов, Росія, 2004), у Зальцбурзькому фестивалі («Євгеній Онєгін» під керуванням Д. Баренбойма, Австрія, 2007), в оперному фестивалі ім. Ф. Шаляпіна (Казань).
Гастролював у Німеччині, Латвії, Бельгії, Данії, Італії, Іспанії, Росії, Португалії, Франції, Голландії, Японії та інших країнах.

 

 

...безупречным во всех отношениях зарекомендовал себя потрясающе рафинированный бас и прекрасный актер Сергей Ковнир, показавший настоящий класс высокоинтеллектуальной и глубоко прочувствованной интерпретации этой не самой эффектной во всей опере партии...
— Игорь Корябин
...Роскошен вокал украинского баса Сергея Ковнира (Тимур) – голос сочный, глубокий, крупный, владеет им певец более чем достойно. Хотя роль его героя, равно как и партия, совсем не велика, артисту удаётся встать вровень с центральными персонажами, главным образом, за счёт впечатляющего вокального мастерства...
— Олександр Матусевич
Його потужний, впевнений і тембрально насичений голос у поєднанні з голлівудською зовнішністю і стриманим артистизмом завжди бере у полон слухачів. Ковнір починав свій творчий шлях із невеликих партій, а працездатність, помножена на природний талант, і любов до обраної професії дали гарний результат. Потужний потенціал вокаліста розгледіла його педагог — легендарна Євгенія Мірошниченко, і дуже скоро Ковнір увійшов до когорти виконавців центральних партій, і не тільки на київській сцені, а й на багатьох оперних майданчиках світу, серед яких Михайлівський театр у Санкт-Петербурзі, Ризька та Казанська опери, уславлена сцена Зальцбурзького фестивалю.
— Лариса Тарасенко
...Великолепно прозвучал киевлянин Сергей Ковнир (Ария Гремина и «Благославляю вас, леса» Чайковского): его исключительной красоты тембр и впечатляющая культура звука подарили публике образцы подлинно высокого искусства.
Среди настоящего парада голосов, каким стал гала-концерт, необходимо выделить эталонное исполнение арии Лепорелло из моцартовского «Дон-Жуана» Сергеем Ковниром...
— Олександр Матусевич