Персони
Маестро Донг – один з найвідоміших китайських диригентів молодої генерації.
Він є творчим керівником та головним диригентом Національно оркестру Оперного театру м. Тяньцзінь (Tianjin Nationality Orchestra affiliated to Tianjin Song and Dance Theater).
Маестро Донг є членом асоціації музикантів Китаю та Комітету професійних диригентів Китаю. Також він викладає у консерваторії м. Тяньцзінь та Педагогічному Коледжу м. Шаньсі на посаді запрошеного професора.
Маестро Донг багато гастролює у Китаї та за його межами. Слід відзначити його великі проекти у Концертному залі Культурного центру м. Гонконг та Національному Великому театрі Китаю. У 2005 р. маестро Донг взяв участь у великому гастрольному турне разом з Національним оркестром м. Тяньцзінь у дванадцяти містах трьох європейських країн. У жовтні того ж року, він відвідав Рим, щоб взяти участь на церемонії відкриття "Тижня Китайської культури регіону Тяньцзінь". Ці виступи у Австрії, Німеччині та Італії отримали найкращі відгуки від численних слухачів.
Крім диригентської кар'єри, Цзюнцє Донг є автором музичних творів для оркестру та музики до кіно. Серед них: "Ода до мами", "Каденція Тяньцзінь”, які також отримали високі нагороди з мистецтва композиції.
Незважаючи на значні музичні досягнення, маестро Донг продовжує підвищувати власний професійний рівень: у 2008 року він взяв участь у роботі міжнародного форуму "Japan-China Goodwill Wind Music Festival" де здобув "Премію Блискучого Диригента». У листопаді 2011 року здобув таку ж нагороду за виступ у мистецькому форумі "Оперний Фестиваль", який проводило Міністерство культури Китаю.
Загалом, за роки творчості Маестро Донг виступив на концертних сценах понад 1000 разів з виконанням симфоній, опер, національної оркестрової та хорової музики.
Критики називають його диригування надзвичайно елегантним. Рухи маестро Донга вирізняється не тільки точністю, а й тонко передають його пристрасний характер з різноманітними жестами – що підкреслює його манеру одного з найяскравіших молодих диригентів в музичних колах свого часу.